Forum www.bbcsherlock.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Propozycje - ogólnie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bbcsherlock.fora.pl Strona Główna -> administracja / Pytania, skargi, propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jamcas
Moderator


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 17:59, 14 Kwi 2012    Temat postu: Propozycje - ogólnie

Więc, forum jest świeżo narodzone i mimo, że już zaczyna porządnie prosperować trzeba jeszcze parę rzeczy uzupełnić, uregulować. Nie jest to jakieś pilne, bo wiele nas nie ma, ale z czasem powinno pojawić się więcej osób i wtedy może być problem.

Pierwsza sprawa - moderatorzy, którzy jako tako pilnują porządku w konkretnych tematach, nie wiadomo kto się może napatoczyć.

Druga - regulamin, przydałby się, skoro to forum, a nie chcemy chyba syfu, mimo że forum ma być z założenia bardziej... hm, przyjazne normalnemu użytkownikowi. Ale to tylko moja propozycja.

Trzy - awatary, czy może raczej ich rozmiar. Przynajmniej mnie odrobinę przeszkadza to ograniczające 6kb, ale to tylko taka mała sugestia.

No, na razie tyle. Jestem czepliwa, tak jakby co, więc zbesztać mnie można.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cykutoksyna
Administrator


Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:13, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Jeśli chodzi o avatary - wystarczy zalinkować i wtedy rozmiar jest nieograniczony.
Regulamin według mnie jest niepotrzebny, bo i tak nikt go nie czyta, a troszeńkę syfu jest zawsze w porządku. Może niech jeszcze kilka innych osób się wypowie w tej kwestii, a jeśli większość będzie na tak, to coś się skleci.
A o moderatorach myślałam i sądzę, że jak na razie dwóch wystarczy, więc jeśli ktoś chciałby się podjąć, to proszę bardzo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamcas
Moderator


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 18:23, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Och, nie wpadło mi nawet do głowy żeby spróbować. Dziękuję bardzo Smile.

Co do regulaminu - prawda, większość nawet nie zagląda w taki dział, jednak jeśli pojawi się ktoś, kto będzie ostro przeginał, nie będzie podstaw do żadnego upomnienia go przez brak jakichkolwiek zasad. Tym samym niepotrzebni są administratorzy. Ale racja, niech więcej osób się wypowie, może tylko ja mam taki pogląd na sprawę.

Też mi się wydaje, że dwóch wystarczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jamcas dnia Sob 19:07, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kinres



Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narnia

PostWysłany: Sob 18:48, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Ja też myślę że regulamin się przyda. Proste punkty o zachowaniu na forum pozwolą w jakiś sposób utrzymać użytkowników w ryzach. Kto zacznie przeginać zostanie ukarany, (spalony na stosie czy coś podobnego :3) niech wiedzą że są zasady.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kinres dnia Sob 18:55, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wildcharms
Moderator


Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:52, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Jamcas napisał:
Co do regulaminu - prawda, większość nawet nie zagląda w taki dział, jednak jeśli pojawi się ktoś, kto będzie ostro przeginał, nie będzie podstaw do żadnego upomnienia go przez brak jakichkolwiek zasad. Tym samym niepotrzebni są administratorzy.


o to-to-to. z autopsji wiem, że na forum zjawiają się tacy, nad którymi ciężko jest zapanować a zwykłe "tak się nie robi bo tak nie wypada" chyba nikomu nie odpowiadałoby jako upomnienie. Lepiej sformułować prosty, dziesięciopunktowy regulamin na początek, a kiedy już forum nam się rozrośnie, to pomyśli się o czymś większym c:

mam propozycję, by obok obrazków przy poszczególnych działach dodano jakieś krótkie wpisy, cytaty, czy coś w ten deseń - wygląda to milej dla oka, nie jest tak pusto.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildcharms dnia Sob 18:55, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
faptainharkness
Prześcieradło Sherlocka


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 19:11, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Jeżeli chodzi o moderatora to mogłabym spróbować, z tym że ostrzegam że dostęp do internetów mam raczej tylko w weekendy, więc nie wiem czy mnie nie przerośnie ilość zaległych postów Razz co do regulaminu to popieram że się przyda, z tym że nie musimy od razu przesadzać, trochę radosnego bałaganu raczej ożywia forum Razz

A a propos avatarów to wydaje mi się że jednak ich rozmiar powinien być ograniczony przynajmniej jeżeli chodzi o szerokość, bo forum rozciągnięte przez zbyt szeroki avatar za porządnie nie wygląda ani za wygodne nie jest Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez faptainharkness dnia Sob 19:12, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wildcharms
Moderator


Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:20, 14 Kwi 2012    Temat postu:

^ maksymalna szerokość avatarów na fora.pl wynosi 150, większa już rozciąga forum.
moderowania ewentualnie też mogę się podjąć, mam już trochę doświadczenia w tej kwestii, przy komputerze jestem zazwyczaj codziennie, a zorganizowanie co najmniej pięciu minut by tutaj zajrzeć nie jest dla mnie sztuką c:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cykutoksyna
Administrator


Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:22, 14 Kwi 2012    Temat postu:

okej, biorę was dwie na modów Smile jakieś życzenia dotyczące koloru/nazwy rangi?
Chyba wywalam dział 'zdjęcia' bo wszystko wstawiamy do 'aktorów'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamcas
Moderator


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 19:24, 14 Kwi 2012    Temat postu:

U, też się chciałam zgłosić na moderatora, ale trochę się spóźniłam.
Czyli piszemy w końcu jakiś regulamin? Jeśli tak, mogę pomóc przy jego tworzeniu, trochę doświadczenia pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cykutoksyna
Administrator


Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:28, 14 Kwi 2012    Temat postu:

dobra, trzech modów też może być.
jeśli chodzi o regulamin na razie jest tyle:
Cytat:
1. Jako że forum jest powszechnie dostępne, nie wstawiaj treści pornograficznych (seksowny tyłek Cumberbatcha się nie liczy)
2. Używaj poprawnej polszczyzny, przekleństwa są dozwolone, ale bez przesady.
3. Emblemat powinien mieć maksymalnie 150 px szerokości i 250 px wysokości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamcas
Moderator


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 19:32, 14 Kwi 2012    Temat postu:

1 punkt jest genialny. Naprawdę.
Więc, zabranianie multipostów, obrażanie innych użytkowników, pisanie obraźliwych postów na tle rasowym, religijnym itd. (nie mam tu na myśli dyskusji, czy wyrażania swojej opinii, ale typowej nagonki na kogoś).
I co do wulgaryzmów, to lepiej, żeby mogły być stosowane, ale tylko w naprawdę szczególnych przypadkach, bo potem będzie "że przecież można" i głównie z tego będą składać się posty niektórych użytkowników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cykutoksyna
Administrator


Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:42, 14 Kwi 2012    Temat postu:

może być? https://bbcsherlock.fora.pl/administracja,27/regulamin,31.html
ano i jeszcze byłoby miło, gdybyście napisały, które działy chcecie moderować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cykutoksyna dnia Sob 19:46, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
faptainharkness
Prześcieradło Sherlocka


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 19:58, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Podejrzewam że własnie na "offtopowych" działach mogłabym czasem nie nadążać, więc mogłabym się zająć czymkolwiek spoza tej kategorii...

Edit: można by też wprowadzić rangi dla użytkowników za ilość postów, albo od pewnej ilości postów pozwalać sobie użytkownikom wybrać rangę, a moderatorów odróżnić klasycznie kolorem zielonym. Najlepiej rangi jakieś tematyczne. Tak jak na drwhoforum.pl są rangi od "Zagubionego ziemianina" po "Ukrywającego się Władcę Czasu".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez faptainharkness dnia Sob 20:10, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamcas
Moderator


Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:07, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Moim zdaniem jak na razie tyle wystarczy, jest nas zaledwie kilku, więc i bałaganu nie ma z czego zrobić. Jak forum się rozwinie, to dopiszemy coś - bo na pewno będzie trzeba.
Ja mogę niektóre działu z offtopu, i Sherlocka, jest mi to obojętne, dostosuję się do pozostałych.

Rangi - super pomysł, szczególnie przy takim forum jak nasze.

Kolory - mogą być albo klasyczne, albo dostosowane do wyglądu forum, to również nie robi mi większej różnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cykutoksyna
Administrator


Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:10, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Podzieliłam działy między was mniej więcej po równo. Nie wiem, widzicie, które dostałyście? A nad rangami można pomyśleć wspólnie, ma ktoś jakiś pomysł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bbcsherlock.fora.pl Strona Główna -> administracja / Pytania, skargi, propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin